Administrativni

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Mon Dec 2 10:03:23 CET 1996

Ahoj Libore,

pred casem jsi mi psal o chystanem prevodu materialu, ktery jsem sveho
casu kupoval z grantu pro Chadimu. Melo by se jednat o paku a dva disky.
Ja bych to tu ted potreboval zuradovat, takze bych od tebe potreboval
potvrzeni, ze to mate zapujceno. Mel by to byt papir, ktery bude
potvrzovat, ze mate zapujceno

ZP53030 Mechanika Wangdat
ZP53031 Disk Micropolis 1936 (3 GB)
ZP53032 Disk Micropolis 1936 (3 GB)

Pripis tam prosim jeste vyrobni cisla. Ja je neznam - ta zarizeni jsem v
zivote nevidel. Mohl bys to prosim udelat obratem? Posli to bud faxem nebo
klasickou postou - adresa viz nize.

Mej se pekne a diky.
Pavel

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic