Spojeni 2 pocitacu

Daniel Stanek Daniel.Stanek at mius.cz
Tue Dec 3 08:19:49 CET 1996

VLADIMIR.VAIS at vslib.cz (Vladimir Vais) wrote:

>1) posilat neco komercniho neznamym lidem by se mohlo seredne vymstit,
>takze bych to asi radeji neriskoval

   Souhlasim ...

>2) autor dotazu mel zajem o neco rezidentniho, coz Laplink neni,
>doporucoval bych zkusit programy Interlnk a Intersvr, ktere jsou soucasti
>MS-DOSu, tusim od verze 6.0, a mohly by umet, co tazatel pozaduje, ovsem je
>to Microsoft...

   Uz to tu bylo napsano, Inetrsvr nebezi rezidentne a ani pustit ho
jako DOS proces ve Windows nepomuze.

   Ja doma pouzivam Lantastic, ktery mi beha jak po seriovem, tak i po
paraelnim kabelu. Pocitace si muzou sdilet navzajem nejen sve disky
(+prava, hesla a jina omezeni), ale i tiskarny a seriove porty
(funguje sporne). Dale funguje jakasi posta a talk. Propojeno muze byt
pry i vic pocitacu najednou.
   Je to vynikajici software, vrele jej doporucuji. Instalace (cca
700kb) se vejde v pohode na jednu bootovaci disketu. Jediny nedostatek
je v technologii samotne - a to ten, ze pri prenosu je i server
zatizeny tak, ze se na nem prakticky neda nic delat...

                                        S pozdravem Dan Stanek