ssh pro DOS (Re: Bootp)

Ondrej 'Moon Shade' Sury shade at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed Dec 4 09:52:44 CET 1996

Jan Kasprzak (kas at ics.muni.cz) wrote>
> Hynek Med napsal>

  Jmenuje  se  to DJGPP.  Lokalni  mirror skoro  vseho co jsem na
Inetu k tomu  nasel je na  ftp://ftp.kolej.mff.cuni.cz v adresari
/pub/msdos/programming/djgpp/    (krome     jednoho      hloupeho
Nowellovskeho  serveru, ktery nema  ls, a  tudiz mi nejak nechodi
mirror).

> 	Problem  je, ze bys    pak k  tomu  musel dopsat   nejaky
> emulator terminalu  vt100  (aspon), coz neni  trivialni, a take
> kompletni TCP/IP stack, coz uz  vubec neni trivialni. Nebo snad
> existuje pod DOSem nejake obecne  uznavane rozhrani pro praci s
> TCP/IP?

  No obecne uznavane rozhrani asi ne, ale existuje TCPIP knihovna
pro DJGPP. Taky ji mirrorim (viz. vyse).

--
Blessed be,                                           Moon Shade.
		  An ye harm none, do what ye will.