Tiskove prohlaseni NIX.CZ

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Wed Dec 4 12:14:08 CET 1996

> Ano i ne :-) NIX bude (alespon podle zakladaci listiny) slouzit k
> propojeni na nezavisle platforme, coz bude puda Ceskych Radiokomunikaci
> nekde v Praze. Ovsem zadnemu providerovi tato dohoda nebrani udelat MIMO
> tuto aktivitu peering jeste s nekym jinym ... To je v soucasne dobe take
> jedina sance SPT Telecom, ktery byl odmitnut pri pristupu ke smlouve
> (zrejme jako odplata za chovani vuci Firstnetu - spekulace).

Pokud je mi znamo, Telecom nebyl odmitnut, ale proste to nestihl vcas.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic