Sendmail: pop mailer

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Wed Dec 4 14:24:27 CET 1996

On Wed, 4 Dec 1996, Richard Drutarovsky wrote:

> mam Sendmail 8.6.12 na Linuxe. Vedel by niekto poradit:
>
> 1. Sendmail moze pouzivat niekolko mailerov: local, smtp, uucp, suucp,
> usenet, fax a pop. Vie niekto naco sluzi mailer "pop"?

Take by me to zajimalo.

> 2. Da sa v Sendmaile nejako zariadit aby posta pre celu jednu domenu
> prichadzala do postovej schranky jedneho lokalneho pouzivatela?

Moznosti je nekolik. Napr.:

a) Zmenit sendmail.cf a zaridit to tam (dost narozne na znalosti)

b) Nainstalovat si alespon sendmail 8.7.* (radeji 8.8.*) a balik procmail
a pouzit mailer procmail (priklad je primo v README v adresari cf/
distribuce sendmailu) -- je to docela jednoduche.

c) Nainstalovat si sednmail 8.8.* (ja vim onejnovejsi a bez znamych chyb
8.8.3) a pouzit tabulku/databazi virtuser (jde i pres m4, popis je zase v
README v adresari cf/ distribuce).

Ja osobne bych volil cestu c), pokud by to neslo, tak b) a teprve v
nejhorsim pripade a).

S pozdravem

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
CZ 182 08 Praha 8-Libeň, +42 2 6605/2364, telefax: +42 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/vs/vs-home-cz.html