Problem primo zahadny mezi eunet.cz a codalan.cz

Daniel Doèekal daniel at codalan.cz
Thu Dec 5 13:21:06 CET 1996

Ad jiny browser - nehraje roli, LYNX, Netscape, Microsoft - vsechno je to
nastejno. V danou chvili ani nejde TELNET na port 80

Ad jina sluzba - kdyz nejde HTTP nejde v danou chvili ani FTP ani TELNET
(80ka)

Ad jiny stack - nejde to z NTcek, OS/2ky ani z Win95. Nice jineho tu nemam.

Ad jiny OS - opet, NT, OS/2 ani Win95.

Tady je problem ze _obcas_ (tak jednou denne) to chodi, tak hodinu, dve,
pak to zase prestane.

IP adresa nehraje roli. Respektive, cim "blize" jsem, tim spis mam nadej ze
to bude chodit (proto se puvodne myslelo na TTL - ktere to neni). z
195.212.211.88 je totiz cesta skrz Novell NetWare server (skrz dve karty na
segment kde je Mway router), z 195.212.211.55 je to primo na Mway router
(stejny Ethernet segment). Obcas se to chyti z .55 ale ne z .88 - kdyz se
to chyti z .88 tak to 100% bezi i z .55.

Dneska je extremne kratky ROUTING, ale -stejne- to nema vliv.

Zajimave je, ze na ns1.eunet.cz (coz je stroj ve stejne class-c jako je
pes.eunet.cz) se mohu pres nslookup napojit a normlne se ptat na adresy.
Stejnet ak muzu telnetem na cz-gw-4.eunet.cz (to je jejich router, vstupni
bod do te Class-C) se napojit muzu telnetem (prihlasit pochopitelne ne,
protoze nemam jak, ale dostanu normalni prompt i hlasku ze nevim heslo).
Pritom v tu samou chvili ten pes.eunet.cz (coz je stroj infox.eunet.cz v te
same class-C) proste nejde a nejde a nejde. Skoro bych byl pro to, ze tam
maji nejaky filtr na tom stroji, nebo vi buh co. Ale p. Hrdonka rikal ze
ne......

Fakt nevim

D.

Martin Bily <BILY at cslab.felk.cvut.cz> wrote in article