remote xterm po tcp/ip

Podrabský Petr PodrabskyP at bm.spt.cz
Thu Dec 5 14:21:43 CET 1996

Dobre odpoledne,

ja jsem si to myslel, ze to nebude moc jasny, ale zkusim to ozrejmit, co
chci. Telnet z linuxu na SUN a abych mohl v xtermu spustit aplikaci
PROGRAM. Zkousel jsem to a najede to !!!!!!! Jeste je otazka, zda ta
aplikace muze bezet v okne terminalu? Aplikace PROGRAM vlastni okna
otvira.

Petr Podrabsky