Neprijemny problem s IE 3.0 CZ

Zdenek Prchal prchal at vtdata.cz
Thu Dec 5 21:49:51 CET 1996

No, hlavne MSIE nema zadny interni e-mail, pouziva externi. A pokud se
jedna o produkty MS, pak to mohou byt dva:
- budto Internet Mail jako sluzba do MS Exchange, ten se konfiguruje
obvyklymi prostredky jako jine sluzby Exchange
- nebo samostatny Internet Mail z baliku Internet Mail & News (byva nekdy
pribalen k MSIE 3.0), ten ma v menu volbu Mail/Options ...

A pokud jde skutecne o MSIE, pak tedy jen o to, ktereho ext. mail klienta
pouziva. Ta volba je v menu MSIE View/Options/Programs

Jiøí Kuchta <kuchta at dean.fee.vutbr.cz> wrote in article
<199612030725.IAA24931 at ns.felk.cvut.cz>...

Ing. Zdenek Prchal
VT Data, a.s.