Deda.Mraz at severni.pol

Sdruzeni SACH all at sach.anet.cz
Sun Dec 8 10:30:42 CET 1996

On Fri, 6 Dec 1996, Tomas Mueller wrote:
> ...a nepamatuje si nekdo z nas tu adresu Santa Clause?
> Omlouvam se za obtezovani, ale nemam pristup k Internetu a tak si nesurfnu.
> Tom Mueller

Ahoj

ja jen z jistech duvodu  proc hledte adresu  Santa Clause

kde zijete   proc nehledate adresu jeziska

mate snad darky v puncose

pokud mate darky pod stromeckem   tak hledejte jeziska

a ne santa clause neboli ruskeho (sovetskeho) dedu mraze

martin M. machek

PS I: sorry ostatnim ale po jednom incidentu se Sant Clausem jsem musel
reagovat

PSII : pokud vas to nebude obtezovat dejte mi vedet co vam nosi vanocni darky
    Santa Claus nebo deda Mraz  nebo jezisek

A co je vlastne ceske ( vice ceske)

PS III pro dedovi mrazovi bojovali snad vsichni ted je na rade Santa
Claus....

jeste jednou pardon