Zaregistrovani sharewaru [bylo: FTP klient]

Dobias Ladislav XDOBIASL at electra.felk.cvut.cz
Tue Dec 10 13:18:17 CET 1996

> Bohuzel jako zamestnanec uradu statni spravy neznam moznost, jak zaplatit
> ve valutach registracni poplatek ($30). A proto se tedy ptam: existuje
> nejaky  freeware s obdobnou fci a nebo naopak nejaky komercni soft za
> prijatelnou cenu sehnatelny u nas?

Dobry den,

nevim sice, kde sehnat podobny soft, ale snad vim, kde zaregistrovat
shareware.

Takovouto registraci provadi napriklad prazska firma JIMAZ. A nekdy
dokonce zaplatite _mene_, nez pri prepoctu z cizi meny (napr. ja jsem
si zaregistroval Spectrum Em. $30 za 500,-Kc).

Nedavno mi zase poslali nabidku, a tam se vytahuji, ze zaregistruji
temer _kazdy_ shrewarovy program. Tak byste to mohl vyzkouset a
zjistit, jestli to je pravda :-)

Adresa je http://www.jimaz.cz
Pokud nemate web, mohu vam poslat napr. adresu a telefon soukromou
postou.

Zdravi
Lada Dobias
student CVUT FEL