Problem diakritiky na WWW vyresen (mozna)

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Tue Dec 10 17:39:18 CET 1996

On Tue, 10 Dec 1996, Bohous Michal wrote:

> Prave naopak - pokud robot respektuje omezeni z robots.txt, tak NEPOUZIJE
> zadny cgi skript a projde server jednou.

V prispevku, na ktery jsem reagoval, nebyla zadna rec o robots.txt, ale
naopak tam byl vyse citovany odstavec, ze ktereho plyne, ze robot sice
nevedomky, ale _pouzije_ prislusny cgi script. Odstavec hovori podle meho
nazoru o tom, ze lze "obelstit" robota tim, ze se vhodne nastavi mapovani
adresaru (cest) na serveru. Predpokladam, ze roboti se vyhybaji strankam
s "dynamickym" obsahem, ktere rozpoznavaji take podle toho, ze maji nekde
v ceste cgi-bin. Vhodnym mapovanim lze z cesty tento adresar odstranit.
To nemeni nic na pouzivani cgi scriptu. Je-li totiz v ceste k souboru
napr. to_ascii, je soubor prekodovan, ale robot o tom nemusi vedet.
Mozna mate pravdu v tom, ze je mozne primet robota k tomu, aby server
prosel jen jednou, a to tim, ze mu v robots.txt dovolime prohlizet jen
jeden "podstrom", s jedinym kodovanim. Ale jist si tim nejsem, totiz
prave tim, je-li mozne timto zpusobem osetrit i volani cgi scriptu.

 Zdravi
                      Bohumil Chalupa
P.S. Dodatecne se omlouvam za off-topic; reaguji ale na clanek v teto
konferenci. Pokud by mel tento thread pokracovat, bylo by asi vhodnejsi
presunout se do www-l nebo do inetnls.