Deda.Mraz at severni.pol

Ales Horak ALES at rupnw.upol.cz
Wed Dec 11 09:15:47 CET 1996

> Coze???????????? Santa Claus neni zadny rusky (sovetsky)
> jezisek. Je ciste americky. To byste Santu urazil :)))
> *         Jiri Pazdernik, Comtype Opava                     *

No kdyz budou ty vanoce, tak ja taky trochu off topic:) - pokud vim,
tak Santa Claus neni americky (a uz vubec ne ciste americky), ale
skandinavsky (Svedsko, Norsko,..) vymysl a urcite by se dalo
historicky vysledovat, ze Santa Claus a rusky Deda mraz jsou totez
(proto taky vypadaji oba stejne).
 PS. Cokoliv co je "ciste americke" mi pripomina reklamy o "prave
americke kvalite", "prave americke svezesti" atp. a vzdy to u mne
vyvola utrpny usmev.

  nic ve zlem - prijemny zbytek dne a vesele Vanoce ( at uz s
  Jezizskem, Dedou Mrazem nebo Santa Clausem )

                                  Ales Horak