EMWAC

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Thu Dec 12 10:08:17 CET 1996

> Napr. v unixu se dokazete prihlasit, kdy mate plny root file system

Tady nikdo netvrdil, ze se nedalo prihlasit ... Proste se zastavily sluzby
spojene s WWW ... Coz je logicke ...

Bohuzel cas od casu se mi pomnozi Apache tak, ze musim rebootovat system
... Mam 1.1.1. a krome SaCzech zadne cgi ... TO se mi u IIS jeste nestalo

> :-) Mozna je lepsi vsechno stopnout, nez beze slova (nebo jen s
> jednou hlaskou v logu) se snazit udrzet neudrzitelne - minimalne
> proto, ze stav, kdyz vsechno stoji, je spravce nucen resit urgentne a
> urcite ho neprehledne.

Presne tak ...

> Tohle je veci filozofie produktu, a netyka se kvality implementace -
> a ja osobne pokladam metodu bud vse nebo nic za lepsi.

Ono to nakonec (pri odkladani reseni) muze vzit sebou i nejake ty dalsi
sluzby a sluzbicky ...

						Michal