EMWAC

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Thu Dec 12 12:39:53 CET 1996

Rudisar Ladislav wrote:

> [...]

Musim rict,ze toto vysvetleni zni dobre a snad to tak i bude.Jinak bych
musel napsat:

" .... nalejme si cisteho vina.
Ale musim rict,ze pri cteni konference ntsecurity jsem narazil na ne
nezajimavy prispevek,ktery
tvrdil,ze MS IIS 2.0 na NT 4.0 je chuba,ktera pri nekorektnim HTTP
prikazu vvola pad
IIS ;-) .Informace ponekud casove stara a vlastni chyba vznikla
pravdepodobne opravou jeste strasi chyby,ktera dovolovala spoustet
jakykoli program na disku s NT.Bohuzel se mi  instalce IIS
se mi nejak nepodarila ( lepe receno instalacnimu programu ) a tak v
domeni,ze je to nesmysl
... no uznejte - sundat WWW server nekorektnim HTTP ! Kdo to kdy slysel
! Ze ? - zni to jako dobry vtip,ale kupodivu a me hruze EMWAC prestal na
dasi pokusy reagovat.Nahoda ? Myslim,ze ne.
A tak pozor,aby jste pri pristupu nezadali svemu prohlizeci neco co by
vyprodukovalo prikaz
GET ../.. ! Normalni WWW server odpovi neco jako :

<HEAD><TITLE>400 Bad Request</TITLE></HEAD>
<BODY><H1>Bad Request</H1>
Your browser sent a request that
this server could not understand.<P>
</BODY>
Connection closed by foreign host.

Myslim ale ,ze pad serveru neni tou nejlepsi reakci,ze ?
Pominuli-li,ze tu nedavno nekteri tvrdili,ze o chybach v IIS 2.0 na
internetu nic najit nemuzu - protoze tam nejsou - asi se seredne pletl a
tak se ptam.Kolikrat jeste se takove IMHO dulezite veci clovek dozvi az
kdyz je pozde ?
      Nevim kde ta chyba presne je.Nekteri tvrdi,ze je to chyba promo v
IIS a jini,ze jde pouze o chybu konfigurace.Nevim - hledejte na
www.microsoft.com - tam Vam jiste dobre poradi ;-)".

Jinak dekuji za hezke vysvetleni od vsech,kteri do teto konference
napsali a jsem rad,ze
informace o chybach typu  GET ../.. neni pravdiva a jednalo se o pouhou
nahodu.Hned se citim "bezpecnej" a stasnej,ze slo o pouhe prepneni disku
;-)

--

   S pozdravem
       Petr Snajdr

A)bortovat, Z)kusit znova, U)derit velkym kladivem?