Apache (Re: EMWAC)

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Fri Dec 13 00:24:07 CET 1996

Asi vas spise zklamu nez potesim, ale u nas na koleji provozujeme
Apache 1.1.1+FreeBSD 2.1.5. Denne vyrizuje ~45000 requestu pri kterych
prenese okolo 300MB dat (ve spickach okolo 1000req/hod) a ani v dlouhodobem
meritku (mesice provozu) se nejevi nestabilni. Ted ma 34 procesu a toto
cislo se jiz prilis nezvetsuje. Chybu tedy asi bude potreba hledat v
hardware, instalaci a/nebo konfiguraci OS nebo Apache, mozna to muze
zpusobovat nebo tomu prispivat i nektery CGI script ...
A nebo pockejte na Apache 1.2, uz bude za chvili, treba to pomuze ...

                                   Hodne stesti

                                            Dan

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: dan at obluda.kolej.mff.cuni.cz,
aka: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ and others