Kdo umisti 2-10 WWW stranek KOMERCNE

Karel Maly karelm at easynet.cz
Wed Dec 18 14:42:58 CET 1996

U nas do 1 Mb dat zdarma, samozrejme ze zakaznik musi byt pripojen na Inet
pres nas.
Jinak info na nasem webu.
S pozdravem
 Karel Maly                                   EasyNet spol. s r.o.
 E-Mail: Karel.Maly at EasyNet.cz    Internet Service Provider
 Phone: +42-2-66710221                 Delnicka 27, 170 00 Praha 7
 Fax:     +42-2-879423                    Czech Republic
 http://www.easynet.cz