Stroj casu (Was: Re: Apache (Re: EMWAC))

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Thu Dec 19 01:21:14 CET 1996

Dne 16 Dec 96 v 8:47, Pavel Satrapa uvedl(a):

> Z uvedenych cisel soudim, ze se konecne nekomu podarilo protahnout den z
> tech zoufale nedostatecnych 24 hodin minimalne na dvojnasobek. To reseni
> by mne VELMI zajimalo (a takovych nas urcite bude mnohem vic). Je to volne
> k dispozici ?

    Ale jo, ja jsem si take vsimnul, ze jsem se preklepl, zvlaste pote, co
jsem byl na zretelnou nesourodost cisel upozornen. Slo o preklep o poctu
kontaktu ve spickach, ktere melo byt 4000req/hod. Jelikoz vsak neslo o
stezejni informaci v prispevku, nechtel jsem konferenci zatezovat opravou.
Cinim tak tedy ted, kdyz vidim, ze omyl neprosel nepovsimnut a omlouvam se
vsem za stravene bezesne noci s kalkulackou v ruce a snahou prijit zahade na
kloub ...  :-)

                                                        Dan

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: dan at obluda.kolej.mff.cuni.cz,
aka: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ and others