Lantastic a TCPIP

Petr Simek petrsi at entu.cas.cz
Thu Feb 1 10:36:49 CET 1996

>   O sdileni disku mi ani tak nejde. Potreboval bych telnet na linux,
>   ze vsech stroju, ktere jsou v siti. Bohuzel je to lantastic. Bral
> bych i reseni uplne odbourat lantastic, ale vyuzit sitovych karet AE-
> 2, a jejich propojeni. Jestli to necemu pomuze, ty sit. karty jsou
> prepnutelne do modu NE2000.

Reseni pro Vas je nasledujici - mit Lantastic verze 5.0 a vys instalovany
pres NDIS. Pak muzete mit na jedne masine spusteny Lantastic a virtualni
packet driver pro DOS a pres nej jet DOS aplikace (telnet ,ftp,gopher,cokoliv
jineho) pripadne pomoci dalsich programu delat to same pod WINDOWS.
Vzhledem k tomu ze Lantastic jede pres NetBEUI tak se to ani nekouse.
Problem muze nastat s kartami AE-2 jestli k nim vyrobce (Artisoft) dodal
NDIS drivery, ale pokud jak pisete se daji prepnout do NE2000 modu tak
by melo byt vse OK.