at.ibm.com

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Thu Feb 1 20:56:02 CET 1996

Dne 31 Jan 96 v 23:58, Petr Novotny uvedl(a):

> No dobre, a to se neda poslat posta na
> username_uz_si_ho_nepamatuju@[199.171.26.5] ci jaka je ta ciselna
> adresa? Ja mel vzdycky za to, ze to jde... I kdyz to je trochu
> prasarna.

Jisteze da. Poslat to na e-mail.com a [199.171.26.5] je (nebo spise melo byt)
ekvivalentni. Oboji na ale jedno chybu na krase, kterou jsem ve svem puvodnim
napadu opominul uvest. Predstavme si, ze e-mail.com muze byt pouze specialni
distributor presmerovavajici postu podle nejakych kriterii (treba podle toho
kde skutecne ted pani v te firme pracuje), nebo gateway do jine site  a muze
na nej chodit posta nejen pro at.ibm.com ale i pro spoustu dalsich adres - a
jeho vnitrni cinnost je pak urcena prave puvodni adresou (aby mohl poznat kde
pani ve firme sedi, nejprve musi poznat o kterou firmu se jedna.

Takze mnou navrzeny, Vami rozvinuty zpusob muze, ale take docela dobre nemusi
fungovat, protoze chudak e-mail.com nebude mit informace co s tim dal.

A jednim vrzem vezmu jeste jeden napad:
Dne  1 Feb 96 v 8:27, Vaclav Poppe uvedl(a):

> A co napisat adresu takto:
>
>   username_uz_si_ho_nepamatuju%at.ibm.com at e-mail.com

Nezapomente, ze hovorime o stroji, ktery token "at" ohraniceny
nealfabetickymi znaky prepisuje na "@" - takze vasi adresy by onen iniciativni
stroj prepsal na jmeno%@.ibm.com at e-mail.com.
To by asi nemelo zadany ucinek ...

                                      S pozdravem,
                                              Dan Lukes

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ