Virtualni vyuka chemie

Vlastimil Cudek cud20um at fpf.slu.cz
Fri Feb 2 10:55:33 CET 1996

 Mel bych jednu kratkou otazku: Nekde jsem slysel, ze na I-netu existuji
servery, na nichz je implemtovana virtualni yuka chemie.

Prosim o pomoc, pri hledani techto serveru.
(Piste prosim jen na soukromou adresu, vysledky pak shrnu do jedne jedine
odpovedi.

PS:Doufam, ze to neni az tak velky off topic, jelikoz se jedna o sitovou
zalezitost.

					Dekuji

                                          Vlasta
  |  Vlastimil.Cudek at fpf.slu.cz   WWW & Syst. admin.       |
  |    tel.: +42-653-454255       Silesian university      |
  |      or: +42-653-454262       Opava, Czech republic    |
  | Home address   : Vlastimil Cudek                       |
  |                   Na hrazi 1730                        |
  |                   Hranice 753 01                       |
  |                   Czech republic                       |