at.ibm.com

Petr Brehovsky breh at pvt.cz
Sat Feb 3 10:02:34 CET 1996

On Wed, 31 Jan 1996, Petr Novotny wrote:

> No dobre, a to se neda poslat posta na
> username_uz_si_ho_nepamatuju@[199.171.26.5] ci jaka je ta ciselna
> adresa? Ja mel vzdycky za to, ze to jde... I kdyz to je trochu
> prasarna.

	Neni to prasarna, ale problem je v tom, ze pokud ma dany
pocitac nastaven nejaky mail-exchanger, tak se zrejme neuplatni.
(kdyz zadate primo IP adresu, tak nebude pouzito DNS a tudiz ani
MX zaznamy). A pokud posta prochazi pres nejaky firewall, na ktery
byvaji nstaveny MX zaznamy pro celou uzavrenou sit, nedojde to vubec.
	Mne vratilo DNS nasledujici:

runner% nslookup
Default Server:  xxx.pvt.cz
Address:  0.0.0.0

> at.ibm.com
Server:  xxx.pvt.cz
Address:  0.0.0.0

Name:    at.ibm.com

> set q=mx
> at.ibm.com
Server:  runner.pvt.cz
Address:  0.0.0.0

at.ibm.com      preference = 0, mail exchanger = e-mail.com

					Petr Brehovsky
					breh at pvt.cz