gas

Jan Kasprzak kas at foresta.cz
Tue Feb 6 00:00:20 CET 1996

In article <199602051310.OAA13962 at ns.felk.cvut.cz>,
	p_c_ at praha1.ff.cuni.cz (Jiri Valenta) writes:

>	nevite nekdo, jestli nekde existuje nejaka dokumentace ke gas
>(programmer guide)? Prece to jenom vypada trochu jinak nez to co znam z DOS-u.
>Zkousim sunsite, ale je tam toho mraky a nemuzu nic takoveho najit.

	A co takhle podivat se primo do zdrojaku gas? Ja jsem se podival
do baliku binutils-2.5.2 pro Linux do adresare binutils-2.5.2/gas/doc
a nasel jsem tam info-soubor as.info, kde je pomerne dobre popsana
nejen syntaxe jazyka, ale take spousteni programu, funkce jeho preprocesoru,
atd.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak, E-mail kas at foresta.cz, WWW http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[   System Administrator at Foresta SG, a.s. (tel: +42-5-45222018)   ]]]]