PMail a Inet

Tomas Weinfurt Tomas.Weinfurt at eunet.cz
Wed Feb 7 09:39:09 CET 1996

> potreboval bych poradit s nasledujicim problemem. Na Novellske siti
> mam nainstalovany PMail pro DOS jako vnitrni postovni program. Jako
> mailer pro Inet pouzivam PMail pro Win.
> Existuje nejaka brana, ktera by mi umoznovala, aby kdokoli z uradu
> mohl ve svem Pegasu napsat email, ktery by se zaradil do jakesi
> fronty a ja bych je hromadne  odesilal do Inetu.

V Pegasu existuje genialni vec, ktera se jmenuje USER DEFINED
GATEWAY. Necha se rici, co se ma delat se zpravami, ktere nenajde na
lokale. Mimo jine existuje i hotova gateway pro POP3 a pro UUCP. Tu
druhou s uspechem pouzivame u nasich instalaci. Nekdo neco napise,
pokud je to mistni posta, okamzite se doruci. Pokud ne, tak se spusti
program ktery postu ulozi jako pripravenou k odeslani. Po vytoceny se
posta prenese protokolem UUCP a nove prijata posta se opet rozdeli do
schranek uzivatelu. V podstate to same jde delat i pres POP3, ale
POP3 byl navrzen pro provoz spise v lokalnich sitich a vypadky
spojeni nelibe nese.

Tomas WEINFURT

======= ___                       === Tomas WEINFURT
===== /--- /   / /   / /___/ /  ===== Prokopova 21, Plzen, CZ