PMail a Inet

Janda Petr su3502dc at inteligent.uiv.cz
Thu Feb 8 12:43:17 CET 1996

> Nepisete jak to chcete odesilat. Jestli mate k dispozici UUCP
> pripojeni, tak na to je MASTGATE (roste to tam kde Pegasus, v
> podadresari MISC).

Omlouvam se za svou neznalost, ale do Inetu jsem pripojen asi 2
mesice, takze zatim z toho mam gulas. Jak poznam, ze mam k dispozici
UUCP? Zatim pouzivam k odesilani WinPmail a pouzivam POP3.
Zatim to resim tak, ze kdokoli chce poslat e-mail, posle ho v novellu
na me a ja ho forwardnu do Inetu. Ale musim vypisovat e-mail adresy,
tudiz se muzu splest a mam s tim zbytecne problemy.
Rad bych docilil, aby si kazdy psal e-maily sam i s adresou a ja je
pouze odesilal a nestaral se komu jsou urceny.
Jinak MASTGATE jsem zkousel instalovat, vytvoril se mi jakysi balik k
odeslani, ale nepodarilo se mi navazat spojeni (mame komutovane
spojeni do VS v Liberci).

                                                             Petr Janda