PMail a Inet

Jiri A. Randus JIRI.RANDUS at vslib.cz
Thu Feb 8 18:07:21 CET 1996

> Tentokrat ne Telecom, ale CESNET, ktery nepodporuje UUCP.
> Coz je skoda, pro prenos posty se mi UUCP libi vic nez SMTP,
> ani UUCP pres TCP/IP by nebylo k zahozeni - myslim ze ho
> pouziva madarsky EUNet.
>
> Hlavni prednost UUCP pro dial-up pripojeni vidim v tom, ze je davkove
> a pri pripojeni k providerovi nemusim cekat, az si mne vsimne a zacne
> mi posilat postu pres SMTP - v ramci UUCP session se mi proste posle
> to co ceka ve fronte.

Dovolte, abych se zastal CESNETu i sveho domovskeho uzlu.

Re CESNET neposkytuje UUCP.
Priznam se, ze nevim, co si pod timto mam predstavit. Nikde jsem nevidel,
necetl ani se jinak neseznamil s narizenim, zakazujicim poskytovani UUCP.
Na koordinacni porade CESNETU `O vzdalenem pripojovani' bylo o UUCP
uvazovano jako o jedne z moznosti pro poskytovani posty zakaznikum.

Re uzel v Liberci neposkytuje UUCP.
Uzel v Liberci UUCP poskytuje. (Nevim presne o situaci v jinych uzlech,
ale toto mohu tvrdit se 110% jistotou - sam jsem ho konfiguroval). UUCP
pro prenos posty _JE_ k dispozici, staci rici.
postu pro celou sit. <<<<

S uctou
j.r.

 Jiri A. Randus                 Technical University of Liberec
 E-Mail: Jiri.Randus at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374        Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865        Czech Republic