Telefon pres INTERNET

Petr Novotny novotnyp at troja.fjfi.cvut.cz
Fri Feb 9 00:08:27 CET 1996

> Reseni zablokovat dotycny port na routerech mi pripada ponekud drsne, ale
> pokud by se snad on-line telefonovani zacalo rozmahat, rozhodne bych
> dotycne zablokovani podporil.

To je prece zbytecne drasticke... Podle meho hloupounkeho nazoru
docela staci sebrat tem paketum prioritu - ono kdyz jim to nebude
prochazet, tak si nepopovidaji a vypnou to sami. A kdyz je zrovna
volna linka, tak proc by neprohodili sest slov, nez se kanal zase
ucpe? :-)

Teda jestli to takhle ovsem lze provest...