PMail a Inet

suchos at inteligent.uiv.cz suchos at inteligent.uiv.cz
Fri Feb 9 12:16:14 CET 1996

Dobry den,

jiz chvili z povzdali sleduji Vasi debatu a nyni snad nastal cas k ni neco
pridat i ode mne.
Pan Janda <su3502dc at ALFA.UIV.CZ> ze skolskeho uradu v Decine ma zrizen
dial-up pristup do Inetu jako takoveho v uzlu Liberec. JEDEN.
Uzivatelsky ucet (a s nim spojenou postovni schranku) ma v Praze. Ma JEDNO
uzivatelske jmeno su3502dc u nas na alfa.uiv.cz. (Stejne jako vsechny
ostatni skolske urady).
Smlouvu ma tedy na JEDEN pristupovy ucet a JEDEN uzivatelsky ucet.

Nas server poskytuje UUCP.

Pan Janda by rad distribuoval postu prichazejici na urad na adresu
su3502dc at ALFA.UIV.CZ uvnitr uradu. Zrovna tak by patrne chtel sbirat postu
odchazejici z uradu a hromadne ji odesilat.
Vim obecne, ze existuji programy, ktere umoznuji tridit postu podle
Subject-u, ale zadny jsem zatim nezkousel. Vite-li nekdo o takovem, zrejme
by se tim problem vyresil.

> [...]
>
>Re CESNET neposkytuje UUCP.
>Priznam se, ze nevim, co si pod timto mam predstavit. Nikde jsem nevidel,
>necetl ani se jinak neseznamil s narizenim, zakazujicim poskytovani UUCP.
>Na koordinacni porade CESNETU `O vzdalenem pripojovani' bylo o UUCP
>uvazovano jako o jedne z moznosti pro poskytovani posty zakaznikum.
>
>Re uzel v Liberci neposkytuje UUCP.
>Uzel v Liberci UUCP poskytuje. (Nevim presne o situaci v jinych uzlech,
>ale toto mohu tvrdit se 110% jistotou - sam jsem ho konfiguroval). UUCP
>pro prenos posty _JE_ k dispozici, staci rici.

        Zdravim,
                Suchos

        \\    //    ||      \\//   	tel. 24 22 97 14-21, l. 271