TCP maximum segment size a Win NT

Borek Lupomesky borek at ns.felk.cvut.cz
Mon Feb 12 18:22:20 CET 1996

In <199602091538.QAA23030 at ns.felk.cvut.cz> Jiri Kvarda wrote:

> To je vec nazoru. Podle mne se s NT dostanete rychleji dal a mnozstvi
> volneho SW pro ne dobre roste.
>
> Na zaver si neodpustim nasledujici poznamku:
>
> Pane Satrapo, necekal jsem od Vas, ze zahajite flame war o operacni
systemy
> na zaklade precteni jednoho clanku, a to v jedne z mala rozumnych
konferenci,
> ktere jeste zbyly.

<FLAME MODE>
   V rozumne konferenci se nevyskytuji vyrazy jako Windows Non-Testatur,
Microsoft apod.
</FLAME MODE>

   Ciste pro zajimavost. U nas ve skole (viz .signature) bezi WWW server na
i486DX4 se 16MB RAM. Vyrobili jsme ho tak, ze jsme via FTP nainstalovali
RedHat. To bylo cele (trvalo to necelou pulhodinu). Internetovske servery
jako je treba Apache httpd se nainstalovaly automaticky - stacilo jen zacit
strkat stranky do document rootu. NEZNAM LACINEJSI A RYCHLEJSI ZPUSOB JAK
PORIDIT WWW SERVER. NTcka by se na zminovane konfiguraci nejspis zalostne
vlekly, staly by mnoho tisic korun. Nekolik dni bych stravil zkoumanim
jejich vad v TCP/IP internetworkingu a shanel nejaky free httpd server.
Navic v RedHatu se automaticky nainstaluje i Samba, takze WfW uzivatele take
neprijdou zkratka.
   To jen na okraj k tematu "proc Linux a ne NT".

   Bye Borek

--

BOREK LUPOMESKY, student & junior network administrator