Hledani na Inetu

Prosper Trading a.s. prosper at vsb.cz
Tue Feb 13 11:53:11 CET 1996

  Dobry den,
mel bych jeden dotaz tykajici se %subj%. Firma, ve ktere externe
pracuji se zajima o KOMERCNI vyuziti Inetu. Zadala mi ukol, ktery se
tyka ziskani informaci o Bavlne-Cotton. Firmu zajimaji veskere
informace tykajici se tohoto produktu, tzn. dovozce, vyvozce do nasi
republiky, nejvetsi producenti sveta  plus grafy, cisla atd. Takze
jsem se pustil do hledani, jenze Cmuchal na Vslib nefunguje, spravci
maji nejake problemy. Dale na Webu pod Netscape jsem dal Netsearch,
ale dostal jsem jenom nejake Webovske stranky americkych farem, prip.
jejich reklamu na bavlnene produkty. Pusti jsem se do hledani i pres
Archii, a konecne jsem dostal okolo stovky odkazu na ftp soubory, ale
kdyz jsem si je prohlidnul, tak jsem dostal jenom odkazy na THESAURA,
takze buch se rad zeptal JAK VYUZIT INFO TYPU THESAURUS KEYWORDS
0201002000 / AGRICULTURAL ...., PRIP. CO THESAURUS ZNAMENA,
RESPEKTIVE CO ZNAMENAJI TY CISLA , KTERE JSEM V SOUBORU OBJEVIL. Byl
bych rad za kazdou odpoved, ktera mi pomuze presvedcit vedeni firmu o
dulezitosti Inetu. { Zatim jsou pouze presvedceni o vyhodach
komunikacni posty}. Mimochodem hledal jsem i pomoci Veroniky, ale
dulezite informace tzn. Grafy, cisla jsem neobdrzel.
Karlos Pontos Uwagontos.
Prip. RE: smerujte prosim nejlepe na adresu firmy PROSPER at VSB.CZ nebo
zpatky na konferenci, nebot sem na ni prihlasen, ale jen ve skole.
DEKUJI.......