Pegas mail

Tomas Najman tomas at exprit.cz
Tue Feb 13 12:19:18 CET 1996

13 Feb 96 v 11:58, Prosper Trading a.s. napsal:

> jsem jsem zacinajici uzivatel Pegasa pod Windows a zajimame celkem
> trivialni zalezitost. Jedna se o modre tecky, ktere jsou JEN u
> nekterych zprav. Dekuji predem za vysvetleni.

To jsou maily, na ktere jste odpovedel (dal reply).

Jinak pro zacatek doporucuji klavesu F1 na Help    :-)

Kounete na atributy mailu:
	v menu Folder\Special\Edit message flags
	to mate jako na dlani. (Polozka Folder v menu, se objevuje, kdyz
	jste v nejakem folderu s dopisy.)

PS: I'm using MIME ISO-8859-2 friendly software
* Ing. Tomas Najman              e-mail: tomas at exprit.cz *
*                                najman_d at ix.wcc.govt.nz *
*     WWW: http://www.exprit.cz/~tomas/index.shtml       *
*-------------System and Network Support ----------------*
* Exprit Ltd.,  V. Huga 4,  Praha 5,   Tel: +42-2-545641 *
* http://www.exprit.cz  (If modem connection is active!) *