THESAURUS

Prosper Trading a.s. prosper at vsb.cz
Tue Feb 13 12:23:26 CET 1996

 Ve zprave, ketrou jsem dnes napsal o heldani byla jedna mala chyba,
ta se tyka toho, ze odkazy na THESAURA jsem obdrzel pomoci Veroniky.
Jinak jsem v te zprave obdrzel nasledujici informace:
tittle
agency
account
project history
abstract- zde je textova cast, jeden odstavec
thesaurus keywords
Zad se mi ze se jedna o odkaz na komercne vyuzitelne informace, ale
nevim, ciste teotericky, jak se s temi lidmi spojit. Zkuste mi to
prosim nekdo objasnit.
Karlos Pontos...
* Prosper Trading a.s. Ostrava             *
* Petr Oliva, spravce pristupu na Internet *
* Vystavni 10                              *
* e-mail: prosper at vsb.cz                   *
* tel:069-54019 kl.47                      *
* fax: 6625174                             *