prihlaseni

Miroslav Wagner WAMBI at Barbie.die.fmph.uniba.sk
Tue Feb 13 13:01:06 CET 1996

Dna 13 Feb 96 o 12:33, Ales Dryak napisal:

>zajimalo by me, proc odpoved na dotaz "jak se prihlasim do teto
>konference?" posilate prave do ni? Ty, kdo jsou prihlaseni, to nezajima,
>a ten, kdo neni prihlasen (a tudiz se pta), se to nedovi.

A preto sa pytam, ci ste mu poslali kopiu, alebo ste to napisali iba
do konferencie, totiz ak ste mu neposlali kopiu, tak sa to nedozvie
(on asi pozna iba meno konferencie ale nie meno listservera). Taktiez
sa mi paci ak niekto posle do konferencie mail typu SUBSCRIBE NET meno
a na to halda ludi do konferencie odpovie kde to malo ist spravne,
ale neodpovie to dotycnemu, co to tam napisal, ale iba do
konferencie. V takychto pripadoch to je bez uzitku a zbytocne to
zapratava mailbox ucastnikom konferencie a dotycny, co to tam poslal
sa o tom nedozvie.

bye
Miro :-)

PS: sorry za trosku off topic, ale myslim, ze az tak velmi to nebolo
off, lebo je to bezny problem v konferenciach. Tymto sa muozeme
zbavit zaplavy zbytocnych mailov v konferencii.

 Miroslav Wagner, Student of Informatics, Network Administrator
 Faculty of Math. and Physics, Comenius University, Bratislava
 URL   : http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~wagner/
 E-mail: wagner at dcs.fmph.uniba.sk    Phone: ++42_7_720003 / 253