WinNT a Linux [RE: TCP maximum segment size a Win NT]

Jan Korycan jkorycan at cdrail.cz
Tue Feb 13 16:06:37 CET 1996

Ahoj netaci,

spor o rychlosti Samby mne nedal pokoj a provedl jsem maly experiment -
prohnal jsem nekolikrat po nasi lokalni siti instalacky MS Ofiiisu (58MB)
a dosel jsem k nasledujicim vysledkum:

   server					cas kopirovani
   Win NT 3.51 Server (NetBIOS)			2:40
   Samba (TCP/IP)				4:30

Jako klienta jsem pouzil Win NT 3.51 Workstation, Samba nebezela na
zadnem mizernem PC, ale HP 9000, model E35; sit byla pro me laborovani
vicemene prazdna, mereni jsem delal trikrat.
Vysledky at si kazdy prebere sam .....

						Jan Korycan

P.S.: Ted mne ale napadlo, jestli nebyly vysledky ovlivneny tim, ze jsem
tahal software od MS. Kdybych to zkusil s installackou Linuxu, treba by
to dopadlo jinak ....... :-))))