TCP maximum segment size a Win NT

Michael Macek mmc at czech.net
Wed Feb 14 19:52:32 CET 1996

On Wed, 14 Feb 1996, Jan Korycan wrote:
>   [ ....]
> Mineni si rad poopravim, nicmene toto se mne nejevi jako problem, ktery
> by mel vznikat v souvislosti s Win NT. Pro pripojeni pres modemy je k
> dispozici Remote Access Server, kteremu fragmentace nevadi.

To je sice hezke, ale kolik provideru pouziva jako dial-up servery a
routery Win NT? Pochybuji ze nejaci takovi existuji - protoze pro tento
ucel jsou specializovane "masiny" s velkym mnostvim portu (Cisco,...).

  Jeste bych se chtel dotknout tematu Win NT a routovani:
V soucasne dobe je velke mnozstvi firem, ktere maji postavenou sit s WfW
nebo W95 a jako "server" Win NT. A dospeji k nazoru ze se chteji pripojit
svoji sit k Inetu. Pevna linka se jim zda moc draha, tak chteji pripojeni
site pres vytacenou linku - a jako gateway pouzit Win NT. Jenze maji
zrejme smulu, protoze podle dokumentu, ktere prosly touto konferenci to
Win NT neumeji (kdyz me nekdo presvedci o opaku, budu jedine rad).

  Takze nakonec museji pouzit router ( Linux, PC ROUTE, pripadne
specializovany "hw" router ).

  Zdravi
    Michael Macek