TCP maximum segment size a Win NT

Jan Korycan Jan.Korycan at proinfo.cz
Wed Feb 14 23:55:12 CET 1996

On Wed, 14 Feb 1996, Petr Lampa wrote:

> Zaver: Pokud neumi Windows/NT reassembly, nesmi byt pripojen k Internetu.
>        Pokud neumi Windows/NT fragmentaci, nesmi byt pouzit jako router.

Windows NT umi jak reassembly, tak fragmentaci, staci nahlednout do
podrobnejsi doc., kde je vse pekne popsano (MS TechNet).
Takze zmineny NTckovy problem s fragmentovanymi datagramy byl zpusoben
bud spatnou konfiguraci (vse neni point & click ....), nebo je (pripadne
byla) v NTckovem TCPku/IPku chyba, ktera se projevi pouze za urcitych
okolnosti (budu moc rad, kdyz mne nekdo poradi, jak teto chyby dosahnout
- jen tak pro zajimavost ....).

						Jan Korycan