Umim instalovat NT? (was Tcp maximum segment ...)

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Thu Feb 15 09:48:40 CET 1996

Pavel Just (just at br.sasprg.cz) wrote:
: On Mon, 12 Feb 1996, Jan Kasprzak wrote:

: > : Tady nesouhlasim.Clovek, ktery neumi nainstalovat a provozovat NT urcite neumi
: > : nainstalovat a provozovat LINUX!!! Literatura na NT se mi docela
: > : libi...
: > :
: > : Martin Kamin
: > :
: > 	Take si dovolim nesouhlasit. Uvedu protipriklad: Ja zcela
: > jiste neumim nainstalovat a uz vubec ne provozovat NT, ale rekl bych,
: > ze jak se tak pozoruju, tak nainstalovat a provozovat Linux umim.
: >
: > 	:-)
: >
: > -Yenya
: Ja se k Vam s dovolenim pripojim. Linuxu jsem nainstaloval desitky,
: ale NT-cka se mi nepodarily ani jedny.
:                                       Pavel Just

No, panove, pokud jste ZKOUSELI ona NT instalovat a nedokazali jste to,
nemeli byste se tim chlubit. Ze muzete mit potize s cimkoliv je jasne,
ale tak nepouzitelny system NT zase nejsou.

Abyste se samym odporem k produktum MS nediskvalifikovali z odbornych
debat :-)

						Bohous
Bohumil Michal					e-mail: michal at fee.vutbr.cz

http://www.fee.vutbr.cz/homes/michal