TCP maximum segment size a Win NT

Petr Simek petrsi at entu.cas.cz
Thu Feb 15 12:03:51 CET 1996

>                                                         Petr Lampa
>
> Coz samozrejme NT umi. Mel vubec nekdo nekdy podobne problemy

Umi co ? Umi fragmentaci nebo umi nastavit velikost MTU mensi, takze potom
k fragmentaci nedochazi ?.

> s NT skutecne. Slysim tu o nich v teto ohnive debate poprve.

Ano ja. Pokud si precte drivejsi prispevek je to tam docela podrobne popsano.

Win NT instaloval kolega, ktery delal spravce serveru NT na jedne fakulte
takze byl pozadan aby to rozjel i na jine fakulte. Po nekolika tydnech
pokusu s Windows se nakonec obratil na mne. Takze jsem zkousel laborovat
s MTU na routerech pres ktere byla fakulta pripojena a po te co jsem zvetsil
MTU z 1024 na 1514 bylo po problemech. Z toho jsem usoudil ze jim fragmentace
(slo o FTP packety - mohou byt dost dlouhe) dela vazne problemy.