FAX-MODEM

Jan Kasprzak kas at foresta.cz
Fri Feb 16 19:06:41 CET 1996

In article <199602160826.JAA13077 at ns.felk.cvut.cz>,
	straka at kesp.elf.stuba.sk (TheBenO Peter Straka) writes:

>ked sme uz pri fax-modemoch ...
>modem na UNIX-e pouzivat (rozchodit) viem ale ako na UNIXe rozchodim fax?
>existuju na to specialne programy alebo staci nieco k mail-ovacim programom
>typu PINE, ELM ...
>mohol by mi niekto poslat nejake blyzsie info o spojazdneni faxu na UNIX-e

	Zkusil bych se podivat do
ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/UNIX/linux/apps/comm/fax/
Je tam nekolik baliku, a asi nebudou prilis zavisle na Linuxu.
Anebo bych zkusil hylafax na ftp.sgi.com, ten je taky dobre
portabilni. Nebo na balik mgetty+sendfax, ktery obsahuje
getty, ktere umi prijimat faxy (a treba je hned tisknout
na LaserJetu).

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak, E-mail kas at foresta.cz, WWW http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[   System Administrator at Foresta SG, a.s. (tel: +42-5-45222018)   ]]]]