Info o specifikacich ??

Jiri Polach POLACH at JH-INST.CAS.CZ
Mon Feb 19 18:25:47 CET 1996

Muzete mi prosim nekdo poradit, kde se lze nejlepe a nejradostneji
dozvedet neco o  technickych specifikacich, zaludnostech, vyhodach
a nevyhodach, moznostech a  nemoznostech, spojitostech a rozdilech
nasledujicich veci, pojmu, vyrazu :

1. 100BaseT,  full/half duplex, TP  cat 3, 5,  ATM, Spanning Tree,
LAN emulation, ...

2. NetBEUI, NetBIOS

3. RMON

V podstate se mi nejedna o definice  ve dvou vetach a tvrzeni typu
ABCD  je  protokol,  ktery  je  pouzivan  systemem  XYZ, ale spise
o trochu  hlubsi pohled  na vec,   ktery by  cloveku umoznil  se o
uvedenych  pojmech  na  urovni  bavit  a  rozumet  jim. Znalosti o
TCP/IP, IPX a coaxu by byly.

Jiri Polach

PS: Omlouvam se vsem, kdo ctou NET i NOVELL.

/\/\/| UFCH                                            Jiri Polach
     O                Laboratory of Elementary Collision Processes
           J. Heyrovsky Institute of Physical Chemistry, Praha, CZ