HTTP servery - ceny?

Petr Sobota psobota at cdrail.cz
Mon Feb 19 20:07:36 CET 1996

> Dobry den vespolek,
>

> nemate nekdo, prosim vas, po ruce nejaky prehled komercnich httpd a jejich
> cen ci na ktery vsechen system jsou event. portova(tel)ne?
>
> Nasel jsem nejake info o NCSA a Netscape http serverech skrz yahoo, ale
> prenos je strasne pomaly, takze bych event. uvital link na nejaky mistni
> stroj.
>
> Z toho co jsem cetl o NCSA httpd, chapu dobre, ze je to free-ware?
>
> Diky za odpovedi

Jsou to napr.
1. WEB server Purveyor 1.1 - cena je asi 18 000,-Kc
2. WEB server WebSite -  cena je asi 15 000,-Kc

Oba pracuji pod platformou Windows NT. Oba dva umoznuji pridavani
prav k jednotlivym adresarum stromu dokumentu. Purveyor navic
obsahuje vzdalenou administraci, SQL rozhrani a PROXY.

Nevim kolik firem u nas je prodavaji, ale mam pouze kontakt na jednu
firmu (omlouvam se ostatnim):
Trilobyte, Palackeho 93, Dvur Kralove nad Labem, 54401,
tel.0437-821505

######################################
# Ing. Petr Sobota <PSobota at cdrail.cz>
# Programmer in database systems and WEB Admin
#
# CIT o.z., Ceske drahy s.o. (CENTRUM INFORMACNICH TECHNOLOGII)
# U Tiskarny 3
# Ostrava - Privoz
# PSC 70200
#