HTTP servery - ceny?

Vladimir Michl MICHLV at infnw.upol.cz
Tue Feb 20 09:37:33 CET 1996

> Nasel jsem nejake info o NCSA a Netscape http serverech skrz yahoo, ale
> prenos je strasne pomaly, takze bych event. uvital link na nejaky mistni
> stroj.
>
> Z toho co jsem cetl o NCSA httpd, chapu dobre, ze je to free-ware?

  To chapete dobre, my jej u nas na katedre pouzivame a zda se byt
docela dobry. Podporuje mimo jinych veci, take vkladat vysledek CGI
scriptu do dokumentu a skladat dokumenty v vice (dobre napr. pro
hlavicky a paticky dokumentu.). URL s informacemi si jiz presne
nepamatuji, ale server se da nalest nekde na emwac.faf.cuni.cz,
nebo dotazem na parkera s klicem 'httpd'.

                                            Vladimir Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV at risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl at upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *