HTTP servery - ceny?

Marek Kubita marek at exprit.cz
Tue Feb 20 19:31:19 CET 1996

On Tue, 20 Feb 1996, Jan Kasprzak wrote:

> : Z toho co jsem cetl o NCSA httpd, chapu dobre, ze je to free-ware?
> :
> 	NCSA httpd, stejne jako NCSA Mosaic maji nejakou variantu
> non-commercial-use copyrightu. To jest nesmite je pouzivat
> v komercnim prostredi.

Nevim jak verze 1.5, ale videl jsem NCSA httpd 1.3 pribaleny ke komercnimu
produktu a byl tam citat z puvodni dokumentace "This code is in public
domain..."
NCSA Mosaic smi byt pouzivana pro "Internal business use", pod cimz si
predstavuju, ze ji v komercni firme muzu pouzivat, ale nesmim ji napr.
distribuovat se svymi produkty.

> 	Jako httpd bych doporucil Apache httpd, ktery ma udajne
> vsechny vlastnosti NCSA httpd a stejne konfiguracni soubory.
> Ale navic je free (asi pod GNU GPL).

Take doporucuji, Apache je vlastne opatchovany a zdokonaleny NCSA 1.4.

   Marek Kubita _____ marek at exprit.cz
   System Support ___
   Exprit Ltd. ______ Prague, Czech Rep.