Trumpeta

"OA a SOU pro TPM, Kociánka 2, Brno" <okoc1-bm@jonas.hiedu.cz> okoc1-bm at jonas.hiedu.cz
Wed Feb 21 10:15:27 CET 1996

At 15:42 15.2.1996 +0100, you wrote:
>Dobry den,
>Pro komutovane spojeni na Internet jsem dostal fax modemovou kartu
>TravelCard 28.8P - High Speed PCMCIA Fax Modem. Obsahem distribucni
>diskety je i program tcenable - mohu si definovat port,IRQ ....
>Pod WFW pouzivam Trumpet (2.1f) a PPP protokol. Pri spusteni mi vsak
>trumpeta hlasi :
>	Comm errors [FRAME] = 1
>          .
>        Comm errors [FRAME] = n
>
>Co to muze byt ????
>Diky za kazdou odpoved.
>
>						Eda
> [...]

        Jsou to chyby pri inicializaci komunikace mezi pocitacem a modemem.
Ja pouzivam PC486 + ZyXEL a parkrat se mi to stalo pri zapnuti modemu az po
spusteni TRUMPET. Objevilo se to pouze tesne po zapnuti a na dalsi
komunikaci to nemelo vliv. U Vas muze problem zpusobovat ten interface pro
HotPlug pro PC card.(mozna)

        Doufam, ze jsem Vam pomohl.

                                                Paulo

P.S.: