TCP maximum segment size a Win NT

Jan Musil jan.musil at sap-ag.de
Thu Feb 22 13:25:13 CET 1996

Dobry den.

> Nemohl by nekdo vysvetlit proc jsou WIN Nt tak citlive na
> TCP maximalni velikost segmentu? metodou pokusu a omylu jsem dospel k
> velikosti 966 se kterou jeste behaji WWW i FTP pres Trumpet winsock.
> 967 uz ne. Zkusebni server byl emwac.faf.cuni.cz.

Ze se k tomu jeste vraci :-).
Chci se jen zeptat na kterem miste se meni MTU ve Win NT serveru ?
Predpokladam, ze je to v registry, ale vzhledem k tomu, ze si s Win NT
zacinam teprve hrat, nevim kde ? Je to pro mne trochu jine, nez v
systemech se kterymi jsem dosud pracoval ;-).
Diky za odpovedi.

                                                      KrucifiX UniX
                                                            Honza