Win NT boot

Tomas Weinfurt Tomas.Weinfurt at eunet.cz
Fri Feb 23 14:30:05 CET 1996

> Zajimalo by mne jestli Win NT je mozne nabootovat z DOSu bez pouziti
> jejich Boot Manageru. Chtel bych si je zkusit nainstalovat na DOS file
> system, ale nechci aby mi nabihal nejaky NT boot manager kde bych volil
> mezi DOS/NT - protoze pouzivam v DOSu asi 5 boot konfiguraci. Chtel bych
> si pouze pridat sestou - NTcka. Jde to nejak ?

pokud vim tak to jde udelat postupne. Vybrat dos a pak jednu z peti
konfiguraci. V zasade jde asi o dve ruzne veci. Vyber OS a vyber
konfigurace. To druhe je vnitrni zalezitost MS DOSu.

Tomas WEINFURT

======= ___                       === Tomas WEINFURT
===== /--- /   / /   / /___/ /  ===== Prokopova 21, Plzen, CZ
==== /___ /___/ /   / /___  /_ ====== Tel. +42 19 283750 Fax. 283753