Robotics PLUS vs. Zyxel

Pavel Janecek JANECEK at cmc.cz
Mon Feb 26 11:26:35 CET 1996

> Dobry a jeste lepsi zacatek tydne
>
> Urcite je mezi vami clovek, ktery mi pomuze. Mam tento problem - pouzivam
> pro pripojeni na Internet modem Zyxel 28.8 Elite. Tento modem se mi nechce
> domluvit s modemem na opacne strane Roboticsem (rychlost 33.6) prave kvuli
> podpore PLUS.
> Strasne dlouho si povidaji az spojeni spadne. Od modemu, ktery stal vice jak
> 20.000 Kc bych ocekaval vice.
> Pokud jste nekdo mel podobny problem a uz jste ho vyresil, nebo vite o
> nekom, napiste mi prosim.
>
> Petr Prenghy

mam podobny problem se ZYXEL 1496 Eplus. Na Videotex funguje jako z
praku, do Prahy na CVUT obcas se spoji pouze na 2400 nekdy vubec (
cca 80%). ALE. POkud ho zkusim pres digi ustrednu, vse bezi na 14.4
nebo 9.6. Myslim si, ze problem vznika hlavne diky Telecomu.

*********** Czech Management Center Celakovice ***********
** nam. 5. kvetna 2, 250 88 Celakovice, Czech Republic  **
**                                  tel:+42 202 891 441 **
** ing. Pavel Janecek               fax:+42 202 891 997 **
** Director of Computer Center   e-mail:janecek at cmc.cz  **