Robotics PLUS vs. Zyxel

Marek Balaz comckito at savba.savba.sk
Mon Feb 26 15:22:33 CET 1996

Moj skromny nazor je, ze je v chyba v nastaveni. Mne sa zyxel spoji vzdy na
najvyssiu moznu rychlost a padne mi malokedy, spajam sa Zyxel 1496 <->
Microcom , Zyxel <-> Zyxel, Zyxel <-> Supra (pada Supra).
Podla mna pada kvoli zlemu nastaveniu. Som mal problem tento vikend s tym,
ze sa tiez dlho dohovarali a ze nie vzdy sa spojili alebo, ze to niekedy
padlo. Som to trochu prestavil a aj ked som tomu moc nerozumel, tak s
manualom sa mi to docela dobre podarilo nastavit.

	Marek
--