XDMCP - xdm chooser

Jan Schmidt schmidt at cs.felk.cvut.cz
Tue Feb 27 12:24:28 CET 1996

Dobry den,

XDM u nas provozujeme celkem rutinne, uz od casu R5 a se smesici X terminalu
ruzneho puvodu. Jako jeden z vypocetnich serveru mame i Alfu pod VMS s doma
delanym XDM softem ve zkusebnim provozu.

Z Vaseho dotazu neni prilis zrejme, ja to ma u Vas fungovat. Zrejme chcete,
aby mistni chooser poslal broadcast okolo, a stroje, ktere se ozvou, nabidl.
Potom v

/usr/X11R6/lib/X11/xdm/Xaccess

budete muset mit neco jako

  *.kesp.elf.stuba.sk CHOOSER   BROADCAST

"list" je jmeno, ktere je, pokud si vzpominam, v tom souboru jako priklad.
Da se take nabizet z pevneho seznamu.

Jeste mala poznamka: X server je takovy ten bazmek, co posloucha na portu 6000
X protokol a maluje podle toho obrazky po obrazovce. Zpatky posila klavesnici
a mys. Tecy zobrazovaci server. Hostitelsky pocitac, na kterem aplikace
spoustim, by se asi mel nazyvat vypocetni server. Neni to Vase chyba,
zmatek v tom dela X consortium, jak je patrno z dotazu.

Popis prace xdm v puvodni dokumentaci je dost zmateny. Ja jsem to pochopil
az kdyz jsem si precetl XDMCP (protokol pro xdm). Je v dokumentaci.
(Posledni zbytky nepochopeni vyzadovaly odchytavac UDP paketu :=(( )

Jan Schmidt