Robotics PLUS vs. Zyxel

Josef Slaný slany at bohem-net.cz
Tue Feb 27 12:33:20 CET 1996

Ahoj,

----------
Od:	Marek Balaz[SMTP:comckito at savba.savba.sk]
Odesláno: 	26. února 1996 15:22
Komu:	net at cs.felk.cvut.cz
Pøedmìt: 	Re: Robotics PLUS vs. Zyxel

Moj skromny nazor je, ze je v chyba v nastaveni. Mne sa zyxel spoji vzdy na
najvyssiu moznu rychlost a padne mi malokedy, spajam sa Zyxel 1496 <->
Microcom , Zyxel <-> Zyxel, Zyxel <-> Supra (pada Supra).

Doufam, ze chyba je v nastaveni a ze na to nekdo prijde, nebot mam stejny problem,
jenom jiny modem. Mam Microcom 28.800, pres mnoho kritiky na adresu teto znacky
jsem s nim spokojen. Spojuje se dobre se Zyxelama, Microcomama, Roboticsama
ba i Suprama, vyjimka je pouze Robotics s podporou 33.300 bps. Overil jsem si to:
spojeni Znojmo - Brno (oba digital):
Microcom - Robotics 28.800:	3 400 cps, prenesl 4 MB bez vaznejsich problemu
Microcom - Robotics 33.300:	1 700 cps, spadl vzdy nejpozdeji po 100 kB

Z toho jsem usoudil, ze bud se Microcom zacal stydet pred rychlejsim modemem,
nebo je chyba na strane te podpory 33.300 u Roboticsa. Zkousel jsem u me nastavit vsecko
mozne, neprisel jsem na to.

Josef Slany
HZS Znojmo
E-Mail: slany at bohem-net.cz