PPP packet driver?

Michal Vodicka vodicka at cslab.felk.cvut.cz
Wed Feb 28 05:12:20 CET 1996

On 27 Feb 96 at 12:26, Petr Simek wrote:

> Urcite lze - zkuste neco jineho - mam overeno ze Trumpet Winsock BOOTP
> provede a prijme i kdyz bezi pres PPP proti CESNETackemu CISCO.

Trumpet Winsock mi taky funguje. Jenze v tomto pripade je
nepouzitelny, jedna se mi o nevidome uzivatele, kteri nemohou
pracovat v grafickem rezimu. Jiny ppp packet driver jsem zatim
bohuzel nenasel, vsude jsou odkazy na vyse uvedeny. Takze jeste
jednou -- nevite nekdo o necem takovem?

Dekuji,

Michal Vodicka